نمایندگی فروش محصولات هونگفا HF

شرکت مهام گستر دنا (MGD) براساس منویات مقام معظم رهبري مدظله العالی با بهره گیري از دانش فنی گروه صنعتی هونگفاي چین و تحت لیسانس آن در راستاي توسعه پایدار کشور و جهش تولید و اشتغال زایی با استفاده از دانش فنی ، ظرفیت هاي سرمایه گذاري در شرایط کنونی و با وجود بحران ناشی از تحریم هاي ظالمانه براي رفع نیاز صنعت کشور نسبت به ساخت داخلی کلیدهاي فشار ضعیف در شهرك صنعتی پرند اقدام و از سال 1397 فعالیت خود را آغاز نموده است.

گروه صنعتی هونـگفا در سال 1984 تاسیس و با شـعار ” پشتکار براي پیشرفت ، تلاش براي تعالی ” موفق به برقراري یک سیستم صنعتی کامل و مجهز شده است . این گروه صنعتی سه مرکز تحقیق و توسعه و تولید با حدود 50 هزار کارمند در سطح جـهان راه اندازي کرده است. محصولات گروه صنعتی هونگفا بخش وسیعی از تجهیزات شامل رلـه ها ،کلید هاي فشار ضعیف و متوسط ، خازنها ، ابزار دقیق و تجهیزات تولید رباتیک را پوشش می دهد که در صنعت انرژي ، حمل و نقل، مخابرات ، لوازم خانگی و پزشکی کاربرد وسیعی دارند . شرکت هاي بین المللی شناخته شده بزرگی مانند زیمنس ، مرسدس بنز، پورشه، بی ام و ، آئودي، ABB ، LG ، سامسونگ و هوآوي از جمله مشتریان گروه صنعتی هونگفا می باشند . گروه صنعتی هونگفا در برخی از پروژه ها و طرح هاي اجرایی بخش دولتی و خصوصی ایران مانند شرکت ایران خودرو، ساپکو ، پروژه توسعه مجموعه کیمیا موتور ، طرح بازسازي مجموعه ایران کولر و پروژه عظیم مجتمع اداري رزمال در محدوده غرب شهر تهران نیز فعالیت داشته است.

سهام دار اصلی شرکت مهام گستر دنا یکی از سهامداران گروه صنعتی هونگفا می باشد که نظر به تعهد به تولید و ارتقاي سطح محصولات مصرفی این حوزه در داخل کشور مبادرت به تاسیس این شرکت تحت لیسانس گروه صنعتی هونگفا نموده و تنها نماینده
قانونی و رسمی آن در ایران می باشد. در همین راستا شــرکت MGD براي شروع از میان تولیدات گروه صنعتی هونگفا، اقدام به تولید داخل کلیدهاي مینیاتوري (MCB ) با ظرفیت اسمی و توان تولیدي 6 میلیون پل در سال و تامین سایرکالاهاي تولیدي گروه صنعتی هونگفا از قبیل کلیدهاي هوایی، سیستمهاي ATS ، برقگیرهاي تابلویی و غیره نموده است و در حال ارائه خدمات در داخل کشور است.

شرکت مهام گستر دنا در بدو شروع فعالیت اقدام به اخذ تاییدیه هاي قانونی و مجوزهاي لازم از مراجع ذیصلاح نموده است. در این خصوص می توان به تاییدیه هاي شرکت توانیر (وزارت نیرو) ، اکثر شرکت هاي توزیع نیروي برق در کشور که منجر به ورود نام این مجموعه به وندور لیست هاي شرکت هاي مزبور گردیده است.
در خصوص تاییدیه هاي آزمایشگاه مرجع همانگونه که اشاره شد این مجموعه به لحاظ تعهد به تولید محصولات با کیفیت جهانی در سیاست گذاري و کسب کد از اداره استاندارد مبادرت به انجام مجدد آزمونهاي کلیدهاي مینیاتوري در آزمایشگاه پژوهشگاه نیرو نموده
است. ضمنا سایر محصولات و تجهیزات تولیدي شرکت هونگفا داراي گـواهی نـامه هاي بین الملـلی نظـیر VDE ،TUV ،UL، CCC ، CE بوده و تحت استانداردهاي IEC و GB طراحی و ساخته می شوند.